Natsumi

ONE OK ROCK-Suddenly -

ONE OK ROCK-Suddenly

一大波OOR即将上线……

ONE OK ROCK 是日本超人气乐队(简称OOR),主唱声音好得没话说,每一首歌都棒呆,主要唱英文,还是自己写的哦。

主唱君的黑嗓一开口就让我无法自拔的跪了,虽然这不是他黑嗓最突出的一首歌。果然对乐队的喜爱是天生的,就像对摇滚的热爱一样。主唱的英文发音非常正,作为一个学日语的,我的英文已经被日语带得跑偏了……

深深爱上这个乐队,无法自拔!反正自从听了他们的live,就停不下来!!台风无限好!!主唱无限帅!!!



Spitting gas on the fire

点燃汽油 燃烧吧

That's burning this town

烧掉这座城市

 

Pieces really conspire

这些碎片总是能连在一起

We shut'em all down

我们要全部毁掉它们

 

Then suddenly

然后突然

I'm breaking past the lies

我打破了过去的谎言

It's something magical

这有点魔幻

We outta say a lullaby

我们应该唱一首摇篮曲

Into the pain I go

对那些我经历的痛苦

Say our last goodbye

让我们最后一次说再见

Suddenly

突然

 

Tired of living the straight life

又厌倦了坦率的活着

Outside the lines

离开原先的路线

 

Open up to disaster

开启一场灾难

And paradise

或是天堂

 

We're standing on the edge

我们都站在边缘

Then suddenly

然后突然

I'm breaking past the lies

我打破了过去的谎言

It's something magical

这有点魔幻

We outta say a lullaby

我们应该唱一首摇篮曲

Into the pain I go

对那些我经历的痛苦

Say our last goodbye

让我们最后一次说再见

Suddenly

突然

 

Where should I go?

我又该去哪

I cannot be the one I see in magazines

我不能成为杂志上一样的名人

Where should I go?

我该去哪

I cannot be the one I see in magazines

我不能成为杂志上一样的名人

Where should I go?

我该去哪

I cannot be the one I see in magazines

我不能成为杂志上一样的名人

Where should I go?

我该去哪

I cannot be the one I see in magazines

我不能成为杂志上一样的名人

Then suddenly

然后突然

I'm breaking past the lies

我打破了过去的谎言

It's something magical

这有点魔幻

We outta say a lullaby

我们该唱一首摇篮曲

Into the pain I go

对于那些我经历的痛苦

Say our last goodbye

让我们最后一次说再见

Suddenly

突然


评论
热度(2)

Natsumi

安安静静在自己的宇宙环游。

© Natsumi | Powered by LOFTER